Een actieve dag in Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu Een actieve dag in Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu

Een actieve dag in Fortuna

Door: Jolanda en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 Juli 2017 | Costa Rica, Fortuna

Op onze planning stonden de hangende loopbruggen, een waterval en de hot springs. Nadat we rustig hebben ontbeten, zijn we in de auto gestapt en zijn we naar de hangende loopbruggen gereden. We hebben in ruim 1,5 uur een mooie wandeling gemaakt door het regenwoud met bergen. Gedurende deze tocht hebben we over 6 lange bruggen gelopen. Een beetje wiebelig, maar mooie uitzichten en een leuke ervaring. Daarna zijn we met de auto naar de waterval gereden. Hier moesten we eerst veel trappen omlaag om in het dal te komen. Onderaan de waterval mochten we een plons in het water nemen. Gaaf om bijna onder een waterval te staan. Na dit leuke gedeelte stond ons de grote klim omhoog te wachten. Pfoe, onze spieren zijn weer getraind. Het was gisteren een bewolkte dag waardoor we de vulkaan niet goed konden zien. We hebben besloten om naar een hot spring te gaan en daar te relaxen in het warme water die door de vulkaan opgewarmd wordt. Zodra de bewolking weg trekt kan je in deze omgeving overal de vulkaan zien. Eenmaal terug in het hotel lagen we bij het zwembad en konden we de vulkaan redelijk goed zien. Dus als semi-Japanners hebben we hier veel foto's van gemaakt. 'S avonds liepen we richting restaurantjes en vonden al snel een gezellige eettent. Nadat onze buiken gevuld waren kwam onze vermoeidheid opzetten en besloten we om tijdig te gaan slapen.
Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt gaan we weer verder naar Rincon de la Viejo, dit is onze volgende bestemming

• 21 Juli 2017 - 18:53

Sanne:

Wauw klinkt super allemaal.. heel leuk om jullie ervaringen te lezen.. geniet nog van alle mooie ervaringen..liefs Sanne