Nog 21 dagen en dan hop hop naar Brazilië! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu Nog 21 dagen en dan hop hop naar Brazilië! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu

Nog 21 dagen en dan hop hop naar Brazilië!

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

25 Juni 2016 | Nederland, Nederland

Op zaterdag 16 juli is het zover.... 23 dagen rondreizen in Brazilië!!!
Wauw, gaaf, samen met mijn vriendinnetje Sandra.

Een vakantie met cultuur, watervallen, zonsondergangen, muggenbeten, tropische stranden, favela, drank, snorkelen, (sub)tropische dieren, Portugees gebrabbel, samba muziek ennn... mooie Braziliaanse mannen!!!

Onze avonturen zal ik hier met jullie delen :) (niet om jullie jaloers te maken haha)

Nog maar 21 dagen en ik heb er al heel veel zin in!

Brasil..... la la la!

  • 26 Juni 2016 - 00:07

    Maggy:

    Hallo Jolanda,

    Heerlijk vooruitzicht voor je. Ik mag hopen dat je er net zoveel genieten mag als toendertijd Henny en ik deden.
    Wij zullen je dan ook graag volgen via deze site!

    Groetjes, Maggy

  • 26 Juni 2016 - 12:06

    Carla:

    Dat kan ik geloven naar dat ik die foto,s heb gezien van de week ziet er goed uit hoor.

    Groetjes Carla

  • 27 Juni 2016 - 23:01

    Marga:

    Ik lees alleen de mooie Braziliaanse mannen ;-)
    Als je maar weet dat je gewoon weer thuis moet komen!
    In ieder geval veel plezier en we houden je reisverslag in de gaten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

.

Actief sinds 25 Juni 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7738

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 02 Augustus 2017

Rondreizen door Costa Rica

16 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

23 dagen rondreizen in Brazilië

Landen bezocht: