Zonnestraaltjes - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu Zonnestraaltjes - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van Jolanda Verheijen - WaarBenJij.nu

Zonnestraaltjes

Door: Jolanda en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 Juli 2017 | Costa Rica, Tamarindo

Daar zijn we weer! We wilden zon, nou...we hebben zon gekregen! Na het inchecken zijn we meteen bij het zwembad op een strandbedje geploft. Lekker zeg, even helemaal niks! Je hand uitreiken voor een boek en wat drinken, that's all! Aan het einde van de middag kregen we een flinke stortbui. Even schuilen en daarna weer verder met relaxen. 'S avonds heerlijk gegeten bij Coconut's restaurant en sloten de avond af bij Sharky's bar. Er waren veel Amerikaanse surfers die net als wij genoten van een lekkere borrel.
Geen haast 's ochtends, maar rustig aan en genietend van de zon zijn we gaan ontbijten. Als snel lagen we als filetlapjes te bakken. Smeren, smeren en nog eens smeren, waarna we 's avonds er achter kwamen dat we alsnog verbrand zijn. Hebben we de aftersun toch niet voor niets mee genomen. Tamarindo zelf zijn we nog even door heen gelopen. Het is een gezellig surfersdorpje waar veel Amerikanen op vakantie komen. Na alle zonnestralen en rustmomenten hebben we zin in om morgenochtend vroeg naar Jaco te rijden. Dit is de langste reisafstand met onze huurauto.

• 25 Juli 2017 - 06:46

Suus Van Beurden:

Klinkt weer super tof.

• 25 Juli 2017 - 09:57

Elly Verheijen:

Hoi meiden

Jullie hadden nog niet zoveel zon gezien. Deze dagen wel. Met een rood kleurtje op , weg naar jullie volgende bestemming . Succes!

Liefs pap en mam xxx